0

Hurtig levering

Fri fragt ved køb for 300,-

Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til support@konxion.dk. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varerne skal sendes til:

KONXION
Slotsgade 27. 2. sal
9000 Slotsgade

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

 

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

 

Kontakt

KONXION

Slotsgade 27, 2.sal.

9000 Aalborg

+ 45 96 25 50 00

support@konxion.dk

Åbningstider, kundeservice

 

Mandag - torsdag kl. 08 - 16:00

Fredag kl. 08 - 15:00

 

Kundeservice

Levering

Returnering

Reklamation

Handelsbetingelser

Kundeservice

Kontakt

Om KONXIONshoppen.dk